K

Kopers

  • Inkopen op bestelling
    U kunt uw bestellingen dagelijks bij ons opgeven door middel van telefoon, fax of e-mail. U kunt natuurlijk ook in onze uitgebreide Webshop kijken, en daar uw bestelling plaatsen.
  • Outsourcing deel of gehele inkoop. (laat uw inkoop door ons doen)
    Gaat uw inkoper met vakantie? Of wilt u gebruik maken van onze ervaren inkopers? We staan voor u klaar!
  • Halen bij de kweker
    Mochten we een product niet op voorraad hebben dan bestaat er de mogelijkheid deze door ons te laten halen bij de kweker. Vraag één van onze verkopers naar de voorwaarden.
  • Ruim assortiment in onze Webshop
    Hier kunt u op uw gemak ons assortiment bekijken inclusief LIVE foto.
  • Altijd op de hoogte van de laatste noviteiten en aanbiedingen dmv e-mail / nieuwsbrief
    Dagelijks versturen wij e-mails met daarin de meest recente noviteiten. Inclusief LIVE foto, beschikbare aantallen en prijs.
  • Voorraad koppeling van een deel of ons gehele assortiment.
    Door het toepassen van de laatste techniek kunt u gebruik maken van onze voorraad als uw eigen voorraad! Ons assortiment wordt dan ingelezen in uw eigen systeem zodat u in uw eigen omgeving ons assortiment kunt verkopen of aan kunt bieden in uw eigen Webshop aan uw klanten. Hiermee kunt u uw assortiment flink verbreden zonder risico.
  • Vraagbaak voor rozen en niche producten, kwekers, veredelaars, variëteiten en noviteiten.
    Heeft u vragen over een product, kweker, veredelaar of noviteit? Vraag het dan aan één van onze experts. Zij zullen u altijd voorzien van de juiste informatie.


Kwekers

  • Quick expert opinion over nieuw soort
    Onze experts helpen u graag op weg door het geven van een eerste indruk over uw product door het beoordelen van de kwaliteit, kleursamenstelling, geschatte marktwaarde, potentiële afzetgebieden, vergelijkbare artikelen in de markt en kans van slagen.
  • Marketing van uw product
    Goede marketing is essentieel voor het slagen van een product en dat is precies waar wij in uitblinken. Door het inzetten van diverse marketingtools zijn wij in staat om uw product bij het juiste publiek onder de aandacht te brengen.
  • Presentatie in de showroom
    Door de digitalisering van de markt zijn er vandaag de dag steeds minder plekken om de emotie van een product over te brengen op uw afnemers. En dat is precies het doel van onze showroom. Gedurende de hele week komen in- en verkopers samen met hun (buitenlandse)klanten kijken in de showroom om een beeld te krijgen van de laatste noviteiten en niche producten.
  • Presentatie op de Website
    Om extra aandacht te geven aan uw product kunnen we op onze website uw product uitlichten. Deze uitgelichte producten zullen per week variëren. Ook zal er op de pagina NOVELTIES beeldmariaal en achtergrond informatie van het product te zien zijn.
  • Feedback vanuit de markt
    Doordat onze verkopers dagelijks contact hebben met exporteurs, detaillisten, groothandelaren en arrangeurs zijn wij in staat om u van de juiste feedback te voorzien zodat u snel een goed overzicht krijgt van hoe uw product wordt ontvangen in de markt.


Online

  • Website
    Hier kunt u dagelijks terecht voor de laatste ontwikkelingen.
  • Webshop
    In onze Webshop heeft u 24/7 de beschikking over onze hele voorraad en meer! Indien gewenst kunnen we onze Webshop uitbreiden met enkele speciaal geselecteerde partners voor een nog completer aanbod.
  • Shop in shop
    Gebruik onze Webshop als uw eigen Webshop, volledig in uw eigen huisstijl en huiskleuren!
  • Voorraadkoppeling
    Door het toepassen van de laatste techniek kunt u gebruik maken van onze voorraad als uw eigen voorraad! Ons assortiment wordt dan ingelezen in uw eigen systeem zodat u in uw eigen omgeving ons assortiment kunt verkopen of aan kunt bieden in uw eigen Webshop aan uw klanten. Hiermee kunt u uw assortiment flink verbreden zonder risico.
  • Direct van de kweker
    Bestel uw bloemen direct bij de kweker, verser kan niet! De kweker stelt speciaal voor onze klanten zijn productie verwachting online beschikbaar. De bestellingen worden vervolgens klaargezet en opgestuurd of opgehaald door één van onze busjes, waarna ze vroeg worden afgeleverd bij onze klanten.
  • Twitter
    Doormiddel van twitterberichten informeren wij onze “volgers” over de laatste nieuwtjes binnen ons bedrijf.
  • Facebook
    Één van de meest populaire sociale media van dit moment, en natuurlijk zijn wij daar ook actief om onze “vrienden” up-to-date te houden van de laatste niches!
  • E-Mail
    Door middel van e-mail sturen wij dagelijks onze aanbiedingslijst naar onze klanten met daarin de laatste noviteiten inclusief foto, beschikbaarheid en prijs.
  • Support
    Heeft u problemen met inloggen in de Webshop of kwekers portal? Wij bieden onze klanten geheel gratis support, uw computer wordt dan op afstand overgenomen en we kunnen dan live meekijken en u helpen het probleem op te lossen.
© 2017 Hoven & de Mooij B.V. Disclaimer
Webontwikkeling: 2nd Chapter BV